تاپینگ فست فود چیست؟

تاپینگ فست فود یکی از تجهیزات ضروری رستوران و آشپزخانه های صنعتی می باشد. تاپینگ میزکار ادغام هنرمندانه یخچال یا فریزر و میزکار که دارای تخته برش است می باشد و به شما کمک می کند تا به سرعت موادغذایی را که برای سرو نیاز دارید آماده و برای وارنیش در دسترس داشته باشید. تاپینگ های فست فود دارای ابعاد و ظرفیت های مختلفی می باشند که انتخاب مناسب ترین آن ممکن است برای شما چالش برانگیز باشد؛ برای همین در اینجا یک لیست از مهم ترین اطلاعاتی که باید هنگام خرید مدنظر داشته باشید را به همراه معرفی محبوب ترین تاپینگ های فست فود را برای شما آماده کرده ایم.

انواع تاپینگ فست فود

تاپینگ زیر یخچالی

تاپینگ زیریخچالی گزینه مناسبی برای آماده سازی ساندویچ، سالاد، بوریتو، پیتزا و غیره می باشد. همانطور که از نام آن مشحص است تاپینگ زیریخچالی دارای یخچال است که می توانید مواد آماده شده را در آن نگهداری کنید و آنها را سرد و تازه نگه دارید. تاپینگ های یخچال دار همچنین دارای یک تخته برش می باشند که طول آن به اندازه طول یخچال می باشد و می توانید از آن به عنوان میزکار خود به راحتی استفاده داشته باشید. 

تاپینگ زیر فریزری

این نوع تاپینگ مشابه تاپینگ زیر یخچالی است و تنها تفاوت آن در عملکرد سرمایشی می باشد که تاپینگ زیر یخچالی دمایی تا -4 درجه و زیر فریزری دمایی تا -20 درجه را برای نگهداری از موادغذایی شما تولید می نماید. البته در برخی از مدل ها بین موتور و یا عایق این تاپینگ ها ممکن است تفاوتی وجود داشته باشد.

تاپینگ پیتزا

تاپینگ پیتزا مشابه تاپینگ ساندویچ است با این تفاوت که دارای میزکاری از جنس استیل می باشد که کمک می کند تا خمیر پیتزا را بر روی آن قرار دهید و از مواد تازه داخل بن ماری ها استفاده نمایید. 

تاپینگ ساندویچ

از تاپینگ ساندویچ می توانید برای موادغذایی مانند کاهو، گوجه فرنگی، خیارشور، انواع سس، انواع ترشیجات و مواد دورچین برای غذاهی خود استفاده نمایید زیرا تمامی موادغذایی را برای شما تازه نگه میدارد. 

تاپینگ رومیزی یخچال دار

تاپینگ رومیزی ایده آل برای کافه ها و فست فودهای کوچک می باشد. تاپینگ رومیزی یخچال دار به نحوی ساخته شده است  که بر روی میز کار استیل قرار بگیرد. ظروف بن ماری که می توانید برای این تاپینگ رومیزی استفاده نمایید در سایز های 5/7/10 لگن به سایز هر لگن یک سوم می باشد.

تاپینگ فست فود به شما این امکان را می دهد تا به راحتی به مواد مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید تا آماده سازی ساندویچ، پیتزا و سالاد را با لذت بیشتری انجام دهید و سریعتر سفارشات را به مشتریان خود تحویل دهید. تاپینگ فست فود در اندازه ها و ظرفیت های مختلف در سایت موجود می باشد تا بتوانید به راحتی مناسب ترین آن را که نیازهای کسب و کار شما را برآورده می کند خریداری نمایید.