دسته‌بندی نشده

چگونه بهترین دستگاه قهوه ساز را انتخاب کنیم؟

آیا دوست دارید قهوه ساز موکا خود را با دستگاه اسپرسو ساز بدون صرف هزینه های گزاف جایگزین کنید؟ آیا دوست دارید یک قهوه اسپرسو را در راحتی در خانه خود بدون نیاز به رفتن به کافه بار هر روز میل کنید؟ آیا می خواهید بدانید که دستگاه قهوه ساز باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

برای صرفه جویی در وقت شما، ما در کافه ایتالیا تا حد امکان به این سؤالات پاسخ خواهیم داد. در این مقاله اول به ویژگی های کلی با هدف انتخاب نوع ماشین و فناوری مناسب برای نیازهای شما خواهیم پرداخت. در مقالات بعدی نحوه انتخاب مدل های اقتصادی قهوه ساز نیمه اتوماتیک و اتوماتیک را توضیح خواهیم داد. 

انتخاب یک دستگاه قهوه ساز مقرون به صرفه و در عین حال قابل اعتماد

دستگاه های قهوه ساز به یک جزء ضروری در آیین های قهوه سازی بسیاری از مردم در سراسر جهان تبدیل شده اند. تکامل فن آوری بخش تجهیزات قهوه باعث گسترش سریع دستگاه قهوه شده است، که از ابزاری که منحصراً در محیط های حرفه ای استفاده می شود، به یک نیاز داخلی با ویژگی های دسترسی بالا برای عموم تبدیل شده است. به همین دلیل، این سوال که چه معیارهایی باید وارد معادله انتخاب یک دستگاه قهوه ساز مقرون به صرفه و در عین حال معتبر و قابل اعتماد شود، به طور فزاینده ای مطرح شده و به یک سردرد واقعی تبدیل شده است.

چگونه دستگاه قهوه ساز را به درستی انتخاب کنیم؟

تعداد قهوه مصرفی

اولین جنبه ای که باید روشن شود مربوط به تعداد فنجان هایی است که با دستگاه قهوه آماده می شود. اکثر دستگاه های قهوه خانگی می توانند 20 تا 35 فنجان در روز را تحمل کنند. برای نیازهای بالاتر، باید یک دستگاه قهوه ساز حرفه ای تهیه کرد، اما در این صورت بودجه برای خرید چالش برانگیزتر خواهد شد.

چه نوع نوشیدنی هایی را می خواهید تهیه کنید

یک سوال مهم که باید روشن شود نیز مربوط به نوع نوشیدنی هایی است که باید تهیه شود. به طور خاص، مهم است بدانید که آیا به دنبال دستگاه قهوه ای هستید که بتواند یک قهوه اسپرسوی عالی تهیه کند یا مدلی که بتواند نوشیدنی های مبتنی بر شیر مانند کاپوچینو، لاته ماکیاتو یا فوم شیر را نیز تهیه کند. در حالت اول، یک دستگاه اهرمی دستی یا دستگاه غلاف کفایت می کند. در مورد دوم، باید به فکر خرید یک دستگاه قهوه ساز نیمه اتوماتیک با میله بخار یا یک مدل فوق اتوماتیک با کف کننده شیر یکپارچه باشید. برای هر دو راه حل، ما قادر خواهیم بود تمام اطلاعات مورد نیاز برای خرید یک مدل قهوه ساز مقرون به صرفه اما در عین حال قابل اعتماد را در اختیار شما قرار دهیم.

دستگاه قهوه ساز دستی یا اتوماتیک

اینجاست که تمایل شما نسبت به آیین قهوه‌سازی ظاهر می‌شود. باید بدانید که آیا ترجیح می‌دهید تمام جنبه‌های روش تهیه نوشیدنی (دمای آب، درجه آسیاب، فشار دیگ و غیره) را کنترل کنید یا این گزینه را دارید که نوشیدنی را با لمس یک دکمه آماده کنید. در حالت اول باید به سراغ دستگاه قهوه ساز نیمه اتوماتیک بروید، در حالی که در مورد دوم مدل های فوق اتوماتیک با آسیاب یکپارچه و قادر به تهیه اکثر نوشیدنی های موجود در بار در عرض چند ثانیه توصیه می شود.

دانه های قهوه یا کپسول قهوه

آیا می خواهید از طعم قهوه اسپرسوی تازه آسیاب شده لذت ببرید یا اینکه به لطف یک کپسول یا یک غلاف، راحتی یک اسپرسوی واقعی را ترجیح می دهید؟ در حالت اول به یک آسیاب قهوه یا یک مدل قهوه ساز با آسیاب یکپارچه نیاز خواهید داشت. در هر دو صورت شما قادر خواهید بود مقدار قهوه مورد نیاز برای تهیه نوشیدنی خود را آسیاب کنید. از طرف دیگر دستگاه های قهوه پاد نیازهای مهم فضایی و راحتی را برآورده می کنند. معمولا جمع و جور و بسیار همه کاره هستند و به شما امکان می دهند نوشیدنی های خوش طعمی را بدون نیاز به گذراندن مراحل آسیاب کردن تهیه کنید. در اینجا باز هم به طور عمیق به انتخاب این مدل ها می پردازیم.

آیا قبلاً در مورد مدل قهوه ساز خود تصمیم گرفته اید؟

در این پست، جنبه های اصلی را که بر انتخاب مدل دستگاه قهوه ساز متناسب با نیاز شما تأثیر می گذارد، بیان کرده ایم. اگر به دنبال یک دستگاه قهوه ساز مقرون به صرفه اما در عین حال قابل اعتماد و قادر به رفع نیازهای مختلف مصرفی نیاز دارید می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا شما را راهنمایی نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *