دسته‌بندی نشده

چک لیست لوازم جانبی دستگاه اسپرسوساز با قیمتی که طعم تلخی به جا نمی گذارد

افتتاح کافی شاپ یکی از هیجان انگیزترین تجربه های زندگی شما می تواند باشد. شما یک هدف را برگزیده اید، یک مکان عالی را انتخاب کرده اید و طرح تجاری خود را تکمیل کرده اید. آیا شما همه تجهیزات و لوازم مورد نیاز خود را دارید؟ اینکه در روز افتتاحیه متوجه بشوید که خرید برخی از لوازم را فراموش کرده اید اصلا حس خوبی ندارد.

ما برای شما یک چک لیست از تجهیزات ضروری برای کافی شاپ های جدید را برای شما فراهم کرده ایم تا در روز افتتاحیه هر آنچه که برای پیشرفت نیاز دارید را در اختیار داشته باشید.

لوازم جانبی اسپرسو سازی

یک پورتافیلتر خوب مهمترین لوازم جانبی دستگاه اسپرسوساز است که می توانید بخرید. نوع مناسب پرتافیلتر می تواند کارایی شما را دو یا سه برابر افزایش دهد. گزینه‌های متنوعی در بازار وجود دارد، اما آنچه برای شما مناسب است به میزان شلوغی ساعات شلوغی و نوع نوشیدنی‌ها در منوی شما بستگی دارد.

پرتافیلتر دبل:

داشتن پرتافیلتر دبل به شما کمک میکند تا همزمان در 2 فنجان به صورت مساوی اسپرسو داشته باشید. علاوه بر این به شما کمک می نماید تا متوجه بشوید قهوه شما به صورت یکنواخت تمپ شده است یا خیر.

پرتافیلتر بدون ته:

اگر یک اسپرسوبار حرفه ای هستید پرتافیلتر بدون ته به شما اجازه می دهد تا ناهمواری ها را تشخیص دهید زیرا به صورت آزادانه در فنجان قهوه ریخته می شود. با تشخیص ناهمواری ها می توانید کیفیت کار خود را افزایش و مشتریان خود را خوشحال و راضی نگه دارید.

شات مدرج اسپرسو:

یک شات مدرج اسپرسو باعث می شود دستورالعمل های اندازه گیری را به صورت دقیق انجام دهید.

استند پرتافیلتر:

اگر میخواهید کنترل بیشتر و بهتری بر روی فرایند تمپینگ قهوه داشته باشید بهتر است از استند پرتافیلتر استفاده نمایید.

تمپ و مت تمپر:

مت تمپر بر روی لبه ی کانتر کافی شاپ به عنوان نگهدارنده پرتافیلتر قرار می گیرد و به شما کمک می نماید تا عمل تمپ کردن را به راحتی انجام دهید. 

ترازو اسکیل قهوه:

یک ترازو برای صاحبان کافی شاپ هایی که خواهان بالاترین سطح کنترل و سفارشی سازی بر روی عکس خود هستند ضروری است. این ترازوها دقت بسیار بالایی در اندازه گیری دارند.

فوم شیر و لاته آرت:

بهترین ابزارها را در دستان باریستای خود قرار دهید و اجازه دهید فوم شیر را تهیه نمایند. یک پیچرخوب باید در دستان شما احساس وزن داشته باشد، اما نه سنگین. و امکان ایجاد یک فواره خوب برای درست کردن لاته آرت را برای شما داشته باشد.

پیچر شور:

سفارشات زیاد و زمان کم فرصتی برای شما نمی گذارد که همه چیز را تمیز و مرتب نگهدارید. پیچر شور باعث می شود به سرعت آبکشی لیوان ها و پیچر ها را انجام دهید و به راحتی کنترل همه چیز را در دست بگیرید.

دماسنج:

اگر شیر خیلی داغ است، خطر سوختن مشتریان خود را دارید. یک دماسنج به شما این اطمینان را می دهد که همه چیز درست است؛ البته تا زمانی که باریستاهای شما تجربه و مهارت بالایی داشته باشند که فقط با لمس دما را تشخیص دهند.

لوازم جانبی نگهداری و نظافت تمیز:

 نگهداشتن دستگاه و ابزار شما نه تنها یک کار بهداشتی است، بلکه طول عمر دستگاه اسپرسوساز شما را نیز افزایش می دهد. این لوازم جانبی لازم برای تمیز کردن و نگهداری به شما کمک می کند دستگاه خود را نو مانند روز اول نگه دارید.

بک واش:

پس از تهیه قهوه، ذرات روغن درون دستگاه باقی می ماند و پس از آن باعث می شود تا به دستگاه و طعم قهوه شما آسیب وارد شود. بهتر است دستگاه را پس از استفاده با آب بشویید و حتما از قرص و یا پودر برای بک واش کردن استفاده نمایید.

برای تمیز نگهداشتن نازل بخار اسپرسو از شیر هم مایع شستشوی نازل بخار اسپرسو پیشنهاد می شود.

سرو اسپرسو:

مطالعات نشان می دهد که شکل، اندازه و رنگ فنجان ها و لیوان های شما تأثیر قابل توجهی بر درک سلیقه مشتری دارد. پس بهتره که در ظرف نوشیدنی کوتاهی نداشته باشید و بهترین ها را انتخاب نمایید.

قاشق:

یک قاشق ضد زنگ که به راحتی تمیز می شود زندگی شما را بسیار آسان تر می کند. مطمئناً کوچک است، اما شما نمی خواهید بدون آن باشید.

فنجان و نعلبکی اسپرسو:

یک فنجان اسپرسو دو جداره شات های شما را برای مدت طولانی تری داغ نگه می دارد.

در اینجا فهرستی از لوازم جانبی دستگاه اسپرسوساز با قیمتی که طعم تلخی به جا نمی گذارد را معرفی کردیم تا بتوانید به مشتریان خود نشان دهید تا طعم اسپرسو شما خوب است و در عین حال کار باریستای خود را آسان کرده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *