دسته‌بندی نشده

راهنمای انتخاب مناسب ترین شو کیک و یخچال ویترینی

با نمایش تیرامیسو، چیز کیک و سایر دسرهای سرد در شو کیک، فروش خود را افزایش دهید! شو کیک ایده آل برای نانوایی ها، غذاخوری ها، رستوران ها و کافه ها مناسب می باشد که باعث می شود مشتریان خود را ترغیب به سفارش کیک و دسر نماید. مهم نیست که به دنبال مدل خوابیده یا ایستاده شو کیک باشید زیرا هر مدلی که انتخاب نمایید کامل کننده چیدمان فضای شما خواهد بود.

بودجه و نیاز

اولین و مهمترین چیزی که در ابتدا مهم است این است که فقط فکر کنید چقدر می خواهید هزینه کنید و همچنین دقیقاً می خواهید این یخچال نمایشگر چه کاری را برای شما انجام دهد؟ قطعا میخواهید مطمئن شوید که مواد غذایی سرد هستند. با این حال، آیا می خواهید مواد و یا خوراکی های دیگری را در آن نگه دارید یا فقط می خواهید فقط برای نمایش از آن استفاده نمایید؟ اگر واقعاً می خواهید مواد غذایی دیگری از جمله کره یا مواد غذایی آماده به غیر از کیک را ذخیره کنید، باید به دنبال یک یخچال میز کار باشید زیرا نمایش این اقلام در کنار کیک ها و دسرها اصلا برای مشتریان اشتها آور و جذاب نیست.

به دنبال یک شو کیک جدید هستید؟

راه های زیادی برای شروع جستجو در یخچال های نمایش کیک وجود دارد که یکی از آنها اینترنت است. با استفاده از اینترنت، ایده روشنی در مورد برندهای مختلف موجود در بازار به همراه مدل ها، ویژگی ها، قیمت ها و مزایا در دسترس خواهید داشت. هنگامی که متوجه شدید کدام تامین کننده نوع یخچال نمایش کیک مورد نظر شما را دارد. شما باید سوالات زیر را بپرسید؛

  • نمونه مدل داری که بیام ببینم؟
  • اگر بخواهم از فروشگاه شما یک یخچال کیک بخرم، تحویل گرفتن آن چقدر طول می کشد؟
  • روش های پرداخت شما چیست؟
  • آیا شو کیک های شما دارای گارانتی هستند؟
  • در مورد بخش خدمات و نگهداری شما چطور؟
  • آیا امکانات تعمیر و سرویس در محل را ارائه می دهید؟
  • شما تولید کننده یخچال ها هستید یا وارد کننده؟

هنگامی که پاسخ این سوالات مهم را دریافت کردید، ایده خوبی است که بروید و مدل های موجود در فروشگاه آنها را ببینید.

یخچال های کیک از معمولا از متریال استیل مرغوب ساخته شده اند زیرا برای استفاده تجاری ساخته شده اند. استیل مرغوب بسیار قوی و سخت است که استفاده از آن برای استفاده تجاری بسیار عالی می باشد زیرا بسیار بادوام است و به راحتی تمیز می شود. مهم ترین خصوصیتی که استیل مرغوب دارد این است که درمغازه شما کاملا زیبا و چشم نواز به نظر می رسد.

قسمت جلویی شو کیک از شیشه تشکیل شده است. این محفظه شیشه ای به مشتریان اجازه می دهد تا به خوبی از بیشتر زاویه ها انواع کیک های موجود را مشاهده کنند. قسمت جلویی شوکیک می تواند نمایشگر شیشه ای تخت یا شیشه ای خمیده داشته باشد. گاهی اوقات یخچال های کیک با درب های شیشه ای نیز گاهی به صورت دو لایه مجهز می شوند که نه تنها زیبایی بصری کیک ها را افزایش می دهد بلکه باعث می شود یخچال ها از نظر انرژی بسیار کم مصرف تر شوند.

برای کسانی که خواهان ظرفیت بالاتری هستند، شو کیک افقی بهترین گزینه برای آن ها می باشد. شوکیک افقی می تواند دو یا بیشتر از دو قفسه داشته باشد و دارای جلوها و طرح هایی بر روی شیشه ها دارند که دید بسیار واضحی از کیک را به مشتریان شما ارائه می دهد. هر دو یخچال نمایش کیک عمودی و افقی مزایای خاص خود را دارند.

مزایا و معایب شو کیک یا یخچال کیک در چیست؟

اولین چیزی که متوجه خواهید شد این است که صفحه نمایش و یخچال کیک به صورت عمودی می ایستند در حالی که شو کیک خوابیده به صورت افقی قرار دارند. این بدان معنی است که آنها به فضای کف بیشتری نیاز دارند. به همین دلیل، آنها را معمولا در یک فضای بزرگ مانند قنادی ها قرار می دهند.

شو کیک و یخچال های ویترینی ایستاده معمولاً می‌توانند در بقیه قسمت های آشپزخانه شما قرار بگیرد و به صورت عمودی فضا را اشغال نمایند، احتمالاً انتخاب بهتری هم خواهند بود. جهت عمودی آنها همچنین به این معنی است که فریزرهای عمودی می توانند برای دسته بندی مواد غذایی در محفظه های مختلف راحت تر باشند به طوری که به عنوان مثال می توان گوشت را جدا از سبزیجات نگه داشت. این نوع جداسازی معمولاً با فریزرهای صندوقی امکان پذیر نیست، بنابراین سازماندهی مؤثر لوازم شما می تواند در فریزر صندوقی دشوارتر باشد.

اگر فضای کافی دارید و به دنبال صرفه جویی در هزینه هستید، ممکن است یک صفحه شو کیک و یخچال ویترینی عمودی بهترین گزینه برای شما باشد. شما باید به دقت مزایا و معایب را بسنجید و خودتان تصمیم بگیرید که بهترین مدل برای شرایط خاص شما کدام است.

سایر ویژگی ها

چندین ویژگی اضافی وجود دارد که ممکن است بخواهید هنگام در نظر گرفتن یخچال ویترینی و کیک برای فروش به آنها توجه کنید.

فریزرهای بدون برفک شما را از کار یخ زدایی در فواصل زمانی معین نجات می دهد زیرا از دارای سیستم ضد یخ زدگی هستند.

برخی از مدل ها دارای انجماد سریع خودکار هستند، که یک اقدام ایمنی برای حفط کیفیت و خواص موادغذایی است که وقتی دمای فریزر خیلی بالا می رود، به کار می رود. هنگامی که غذا دوباره به درستی منجمد شد، به طور خودکار خاموش می شود.

بهره وری انرژی و محیط زیست

یخچال های ویترینی و شو کیک افقی از جمله کم مصرف ترین لوازم آشپزخانه هستند. دلیل این امر این است که هوای سرد تمایل به فرورفتن و ماندن در پایین قفسه سینه فریزر دارد. این بدان معناست که با باز کردن درب فریزر صندوقی خود، هوای سرد کمتری نسبت به زمانی که درب یخچال یا فریزر عمودی معمولی را باز می‌کنید از دست می‌رود. بنابراین آنها نیاز به مصرف انرژی کمتری دارند و می توانند دمای پایین را به طور موثرتری حفظ کنند. این می تواند یک مزیت بزرگ در صورت قطع برق غیرمنتظره باشد زیرا مواد غذایی شما برای مدت طولانی تری یخ زده باقی می مانند.

همیشه به دنبال رده مصرف انرژی A باشید تا مطمئن شوید که فریزر جدید شما کارآمد، صرفه جویی در مصرف انرژی و سازگار با محیط زیست است. شما می توانید برای خرید شو کیک و یا کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *