دسته‌بندی نشده

دو کتاب خوب درباره مدیریت رستوران

درباره کتاب رستوران‌دار بزرگ

رستوران داری کار هیجان انگیزی است، پر از چالش ها و فرصتها. خوشحالیم که شما علاقمند به پیدا کردن اطلاعات بیشتر در این مورد هستید و قطعا بهترین راه را برای شروع انتخاب کرده اید. سالها پیش، بیرون رفتن برای صرف غذا در واقع یک رویداد بود که  برای مناسبتهای خاص یا آخر هفته ها، جا رزرو می شد اما امروزه، حتی سه شنبه، مثل هر روز دیگر می تواند یک مناسبت برای بیرون رفتن و غذا خوردن باشد، مخصوصا زمانی که زندگی های پرمشغله و برنامه های سنگین خانوادگی، وقت آنچنانی برای پخت و پز باقی نمی گذارد. خوشبختانه، مشتری ها نسبت به قبل، تعداد رستوران های بیشتری برای انتخاب در اختیار دارند و فرصتها در این صنعت هرگز بیشتر از این نبوده است. این کتاب در به حداقل رساندن چالش ها و چیره شدن بر موانع به شما کمک می کند پیش از اینکه آنها بر شما غلبه کنند.

در رستوران؛ کتاب آموزش مدیریت رستوران داری

 کتاب های آموزش مدیریت رستوران داری زیادی در سراسر جهان به چاپ می رسد، اما احتمالا شما به دنبال یک کتاب آموزش مدیریت رستوران داری متناسب با نیاز های بومی داخل کشور هستید. کتاب در رستوران کتابی است که در خصوص مدیریت رستوران، آداب رستوران داری و آموزش آداب تشریفات در رستوران برای شما مدیران رستوران ها و علاقمندان به علم مدیریت رستوران تدوین شده است. نویسنده این کتاب، استاد دانیال معادی، منتور و مدرس آداب تشریفات درباره رستوران داری و مدیریت رستوران، می باشند. ایشان، از افراد نام آشنا و با تجربه در زمینه تشریفات رستوران داری و مدیریت رستوران می باشند.

 کتاب “در رستوران” با پرداختن به مباحثی همچون توریست غذایی، نیازهای روز صنعت رستوران داری، آخرین آموزه های صنعت رستوران داری را ارائه می نماید. مزیت اصلی این کتاب در مقایسه با سایر کتاب هایی با مضمون مشابه، زبان ساده این کتاب است که آن را برای عموم قابل استفاده است. این کتاب مبتنی بر مباحث علمی همراه با گزیده ای از تجربیات نویسنده، تالیف شده و از این نظر در نوع خود بی نظیر است. کتاب رستوران برای عموم مدیران رستوران ها و علاقمندان به این نوع از مباحث مدیریتی قابل استفاده بوده و حاوی نکات طلایی و تاثیر گذاراست که می تواند در مسیر موفقیت رستوران  با شما همراه باشد. همچنین اگر به دنبال ارتقا ارزش برند رستوران و کسب و کار خود هستید، ازخواندن این کتاب غافل نشوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *