«صنایع برودتی آیسان، هر آنچه برای آشپزخانه تان نیاز دارید»

اجرا آشپزخانه رستوران

شرکت آیسان با بهره‌گیری از ماشین‌آلات پیشرفته و همکاری با مهندسانی با تجربه‌ی بالا، با نگرش بهبود در کیفیت و رضایت مصرف کنندگان، از سال 1376 فعالیت خود را در زمینه‌ی تولید یخچال‌های صنعتی آغاز کرد. این شرکت با توسعه‌ی فعالیت‌ها از سال 1385 ساخت تجهیزات رستوران‌ها و هتل‌ها را نیز در دستور کار خود قرارداد. با توجه به نگرش مدیران، شرکت آیسان همواره سعی در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود را فراهم آورده است. از همین جهت آیسان علاوه بر تمرکز روی کیفیت تجهیزات تولیدی، تلاش داشته برترین برندهای تجهیزات آشپزخانه های صنعتی را (از کوچک ترین تا بزرگترین تجهیزات) برای مشتریان خود فراهم آورد. 

علاوه بر این، از آنجا که مجموعه آیسان عقیده دارد خرید تنها شروع یک ارتباط دوستانه با مشتریان محترم می باشد، رضایت ایشان برای این مجموعه همواره در اولویت بوده و ارزش اصلی این سازمان محسوب می شود. 

از این رو این مجموعه در تلاش بوده است تا هم در امر قیمت گذاری و فروش کالا منعطف عمل نماید و هم در امر خدمات پس از فروش به صورت شایسته ای در خدمت مشتریان محترم باشد. با توجه به موارد مذکور مجموعه آیسان تا بحال افتخار همکاری با برندهای بزرگی را داشته است که در رزومه کاری شرکت قابل بازدید می باشد.